Fandom

Star Trek en català Wiki

Espai profund 9

177pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share

Espai profund 9.jpg

L'estació espacial Espai profund 9.

Per la sèrie, vegeu Star Trek: Espai profund 9.

Espai profund 9 és una estació espacial que havia estat dels cardassians (anomenant-se Terok Nor), i va ser donada a la Federació Unida de Planetes. Al començament orbitava Bajor, però al descobrir el nou forat de cuc estable, va ser traslladada a l'entrada d'aquest. Apareix a Star Trek: Espai profund 9.

Aquesta estació serveix de base per a l'exploració del quadrant gamma a través del forat de cuc a Bajor, i és un centre de comerç i viatge per als habitants del sector. És administrada per una tripulació conjunta d'oficials de la Flota Esteŀlar i bajorans. És el port base de nombroses naus petites de la Flota Esteŀlar i de l'USS Defiant. L'estació i la seva tripulació fan un rol vital en els esdeveniments del sector bajorà, el forat de cuc i la Guerra del Domini.

L'estació Espai profund 9 té una àrea comercial i de serveis anomenada Promenade, on se situen, entre uns altres, establiments com el bar d'en Quark, la botiga de roba d'en Garak o el restaurant Klingon; així com el departament de seguretat de l'agent Odo o la infermeria del doctor Julian Bashir.

Espai profund 9 té integrada una nau, l'USS Defiant (NX-74205), que és utilitzada per combat.

Naus de Star Trek
USS Enterprise (totes)Enterprise (NX-01)USS Enterprise (NCC-1701)USS Enterprise (NCC-1701-D)USS Voyager (NCC-74656)Espai profund 9 (estació espacial) • Volador DeltaUSS Defiant (NX-74205)USS Excelsior (NCC-2000)

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori