Fandom

Star Trek en català Wiki

Hirògens

177pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share

Hirogen.jpg

Un hirogen.

Els hirògens són una civilització humanoide en l'univers de Star Trek. Apareixen freqüentment en la trama de Star Trek: Voyager, ho fan nou vegades des de la temporada 4 a la temporada 7.

Interpretats com una amenaça significativa per a la tripulació de la USS Voyager, els hirògens són una antiga espècie dominant al quadrant delta, recorrent grans distàncies a la recerca d'una presa digna. Ees tracta d'una antiga raça, la seva tecnologia no és excessivament superior a la de la Voyager, encara que la seva tecnologia basada en les armes no estan familiaritzada amb la Flota Esteŀlar.

Característiques Edit

Els hirògens són representats com una espècie impulsada per la caça, on els seus premis són els trofeus derivats dels cadàvers de les seves preses. Com a tals, no s'atribueixen un planeta d'origen, i la seva societat és aparentment espacial organitzat al voltant de nòmades grups de caça o tribus. El contacte es mantè al llarg de grans distàncies entre les tribus per una antiga xarxa de comunicacions. La cacera ritual es veu reforçada a través de la representació de l'aplicació de pintura a l'armadura abans d'una cacera. Els hirògens són molt més alts que els éssers humans, en general més de dos metres en la grandària i tenen una constitució muscular preparada pel combat que es solen mostrar amb blindatges i màsqueres.

Enllaços externs Edit

Races de Star Trek
AndroidesAndorians (Andòria) • ArcadiansBajorans (Bajor) • Betazoides (Betazed) • BinarisBorgsBreenCardassians (Cardàssia) • DenobulansEl-AuriansEntitat cristaŀlinaFerengis (Ferenginar) • Fundadors / Jem’Hadar / Vorta (Domini) • Humans (Terra) • HirògensInsectoides (Espècie 8472) • KazonKlingons (Kronos) • OcampaContinuum QRomulans (Ròmul i Rem) • SúlibansTalaxiansTeŀlarites (Teŀla) • TholiansTrillsVulcanians (Vulcà) • Xindi

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori